Då var det min tur

Nu har jag fått en näsa som rinner. Har lite ont i halsen också, men om det inte blir värre än så här så överlever jag ;)

Måste sätta igång med lite skolarbete... Ligger efter en hel del. Är så svårt att hinna med allt när Engla är sjuk mycket och så. Måste ju ta hand lite om sig själv också för annars orkar jag aldrig med dagen. Sätta sig ner och ta det lugnt en stund när hon har somnat och sen måste man ju gå runt och röja efter henne också och sen finns det ju alltid hushållssysslor att pyssla med. I allt detta ska man hinna med skolan också. Tur att jag inte tar några studiemedel för då kan jag jobba i min egen takt utan att någon kan säga något om det.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har åxå fått ont i halsen o snuva... Det e synd om oss *pussar*

2008-04-22 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0