Dagis

Idag var Engla ute själv på dagis med dom andra och jag satt inne och läste tidningar. Det hade tycligen gått hur bra som helst. Tittade ut lite då och då för att se hur det gick och såg inget annat än en glad liten dotter som sprang runt.

Nästa vecka ska hon vara själv 2 timmar per dag och sen veckan efter det så börjar hon på riktigt. Hon ska vara mellan 8-14 och ledig fredagar. Tror det kan bli rätt bra så i början.

Tänkte bara berätta att jag hittade ett par skor igår. Har letat hur länge som helst efter ett par snygga stövlar utan klack. Har kollat sen förra hösten, men inte hittat några snygga, men så igår så såg jag dom ;) Mina skor som jag förmodligen kommer att gå med inne för att jag är så glad över att äntligen har hittat.

Ha en bra fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0