Denna juvliga shopping...

Jag och Alecx hade tänkt åka in till Kalmar på lördag och shoppa... Men hittar ingen barnvakt. Alla tycks vara upptagna till helgen.

Fick dubbla betalningar denna månad, så efter att ha betalat räkningarna så fick jag lite pengar över. Måste handla lite till Engla inför hösten och kanske något litet till mig själv ;)

Efter denna helgen så har vi fullbokat varje helg fram till Oktober och så länge har jag verkligen inte lust att vänta...

Ska även hitta tid till att måla om i Englas rum. Ska bli en ljuslila färg som vi efter mycket om och men har kunnat enas om.

Vart tar tiden vägen??? Den bara rinner iväg. Snart flyttar väl Engla hemifrån också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0