Helgen

Fredagen började med att dom ringde från dagis och sa att maginfluensan hade kommit dit. Det betyder alltså att Engla är ledig denna veckan.... Vill verkligen INTE ha hem det.

Vid halv fem kom mamma och pappa och hämtade Engla. Jag började då att göra mig klar inför kvällen. Jag skulle nämligen ha tjejkväll. Det var riktigt trevligt. Vi gick till club 29 eller vad det heter. Var typ inget folk där, så vi drog till hotellet. Inget speciellt där, så efter ett tag stack vi till 29 igen, där det hade tykt upp lite mer folk. Det blev riktigt kul där.... När jag kom hem blev jag lite dålig. Lite för mycket av det goda tror jag ;) men jag överlevde i alla fall ;)

På lördagen var det partylite... Ljusfest hemma hos Evve. Det var mysigt. Hon bjöd på jättegod morotskaka :) Sen på kvällen blev det sängen med massor av filmer.

På söndagen sen kom Engla hem igen. Skönt att ha en helg för oss själva, men ändå bäst när vår lilla skatt är hemma :)

Ett par bilder från i fredags:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0