Prov

Idag hade jag prov i Medicinsk Grundkurs. Ni hör ju bara på namnet hur kul det låter. Svarade på alla frågor i alla fall och känner mig nöjd, men sen man ju aldrig vad läraren tycker. Fick 3-4 timmar på mig att skriva det. Var färdig efter 1.5 timma och då hade jag skrivit 16 sidor.

Imorgon är det redan nästa prov. Omvårdnad är det då. Har fått för mig att Medicinsk Grundkurs är svårare än Omvårdnad, men efter provet idag börjar jag bli tveksam. Frågorna var inte alls vad jag hade tänkt mig och det var mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Vad har jag då att vänta i mogon??? Världens svåraste prov. Tror ju inte att det är lika lätt som dagens. Skulle vara rätt åt mig om jag blir underkänd nu när jag sitter här och säger att dagens prov var lätt. Skulle inte förvåna mig. Hör av mig om resultatet ;)

Jaha i morgon är Alecx ledig. Ska ju skriva prov på morgonen, men efter det ska vi upp till stan. Engla behöver klippa sig igen. Det är inte klok vad hennes hår växer. Hon måste ju vara fin nu när det snart vankas jul ;)

Nehe nu får jag ta och göra lite nytta. Ha det bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0