Ännu en dag med okej väder...

Är lite blåsigt idag och inte lika fint som onsdag och torsdag, men fortfarande helt okej. Man blir ju mycket piggare när solen tittar fram.

Var ute och gick igår kväll. Femte dagen i rad. Kändes i benen, så när jag kom hem var jag jätte trött. Annelie frågade om jag hade lust att komma bort till henne en sväng. Var jätte trött, så jag orkade inte det. Synd att jag var så jäkla trött, för det hade verkligen varit jätte kul.

Engla ligger och sover just nu och Alecx är på Juventus och äter med jobbet. Ikväll har dom grillfest också... Så det blir en hemmakväll ensam med Engla. Känns som att det kommer att bli mycket av det nu i sommar. Men men, min dag kommer väl den också... Kan ibland även tycka att det är rätt skönt att sitta hemma själv när Engla har somnat, men inte allt för ofta bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0