Inget mer ekande i vardagsrummet...

Efter mycket om och men, så fick vi äntligen hit en soffa igår. Tack Annelie för all hjälp :) Det blev jätte fint. Kan lägga upp en bild sen när jag orkar haha....

Man blir ju så deprimerad av detta jäkla skit väder. Ska det behöva regna varje dag???? Mer sol och värme tack.

Olyckan i Sävsjöström har verkligen fått mig att tänka efter. Livet kan ta slut så jäkla fort. Man tar nästan livet för givet tycker jag... Ena minuten andas man, men nästa kan sista andetaget vara taget. Ta vara på varje minut som du lever och alla dess roligheter som livet innebär. Fan tjejen var ju bara 15 år. Hon gick i min systers klass nu på högstadiet och hade precis slutat nian. Hela världen stod öppen framför hennes fötter... Men blev ifråntagen alla möjligheter. Fy fan vad livet kan vara grymt ibland.

Och med detta säger jag tack och hej för mig...........


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hjälpte bara en underbar kompis :)

Hörde åxå om olyckan, hemskt att det var så nära oss o att Louise kände henne...

Puss

2008-07-09 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0