Regn och rusk

Idag är det inget skojigt väder. Hoppas att det blir bättre för alecx skull. Inte kul att sova i tält när det regnar en massa. Mamma och pappa kommer och hämtar mig och Engla runt 2. Då ska vi åka och handla på Kvantum. Engla tycker att det är så kul i affärer... Finns ju så mcyket att titta på ;)

Igår var vi ute och cyklade på alecx bror och hans son. Vi cyklade runt sveakiosken och tog en glass. Sen bar det vidare till Rismåla. Länge sen jag var där nu... Sen på hemvägen stannade vi till på en lekplats i Idehult. Det tyckte Engla var skojigt :)

På kvällen sen var jag och Annelie ute och gick. Vi gick ner och tittade på deras husbygge... Var nästan att man blev lite avundssjuk ;) Kommer att bli sååååååååå fint!!!

Nehe nu ska jag in i duschen. Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hej gumman! Visst är hon snäll! Tycker det är alldeles för mycket! Tycker nästan det är pinsamt mycket, eftersom jag vet att grejerna tillsammans kostar mer än 3000kr! Babysitter kostar 995,00 kr, baby gå/gung kostar 1359kr och matstolen 1359kr! Lite väl dyra saker! Men hon säger att det inte är det som räknas utan det är klar att första ungen på hur länge som helst måste man skämma bort lite! Man vill ju heller inte vara otrevlig och inte ta emot det! Färgerna på sakerna passar bra till tapeterna i alla fall...hehe Hur är det annas? Många kramar

2008-07-11 @ 12:42:17
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Annelie

hihi tack gumman.. Idag har vi gjutit grunden o om en vecka kommer det vara massa bräder uppe :)))

2008-07-11 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0