Trött

Idag är jag sååååååå trött. Vi låg och kollade på den nya Irene Huss igår så det blev rätt sent. Det var det å andra sidan värt för filmen var jätte bra. Det är ju alla dom filmerna tycker jag. Synd att det bara finns en kvar och den släpps inte förrän i september :(

Med den nya soffan här fick inte vårt gamla bord plats, så det fick svärmor köpa, det med :) Nu har vi bara ett litet, litet svart, men jag tycker inte att det behövs mer. Åh jag är så nöjd med hur det blev...

Imorgon bär det av till Fröseke. Syrran fyller år på lördag så det blir en massa kalas i helgen. Sen på tisdag ska mamma, pappa och louise åka till Sthlm, så alecx, jag och engla ska vara husvakt ;) ta hand om katten och så. Jag och Engla blir borta en vecka för vi åker inte hem emellan. Kommer nog inte skriva så mycket under den tiden, men det kommer nog ett litet inlägg i morgon också :)

Ha det bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0