Vill också ju...

Min sambo ska åka iväg till Gotland nästa helg och sen 2 helger efter det ska han på festival i 4 dagar för dom har spelning där. Vill också komma iväg och hitta på saker. Ska ju åka till Ölands djurpark med Engla och så ska vi ju till Kreta, men ska jag behöva sitta fast här i Nybro resten av sommaren!? Är ju så svårt att komma iväg när man inte har någon bil... Jag strävar efter att få komma iväg och hitta på saker med min familj. Synd att man inte känner någon med stuga på Öland för då hade man ju kunnat åka dit ett par dagar. Bara det här att få slippa se lägenheten är ju semester bara det. Att få komma ifrån den vanliga vardagen skulle vara så himla skönt bara vi 3 tillsammans någonstans. Önska kan man ju alltid :(

Förra sommaren var vi ju hemma hela tiden. Engla var ju precis nyfödd, så då går det ju inte att åka iväg så. Vill inte att denna sommaren ska bli lika dan. Det är under sommaren som jag får energi för att klara resten av det mörka och trista året. Åh jag vill också komma iväg.................

Hoppas att vår soffa kommer i morgon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas du får en trevlig dag =) Inte länge tills ni ska till kreta Jag vill jag också du få se fram emot det gumman..hehe



Kram

2008-07-01 @ 12:48:09
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Annelie

Du får jätte gärna hänga med till Saxnäs nån helg om du vill...?

2008-07-01 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0