Bilder på Englas presenter

Har tagit lite kort på några av Englas presenter som hon fick när hon fyllde år. Är långt från allt, men jag orkade inte gå runt och samla ihop allt som ligger utspritt i lägenheten ;) lite av kläderna hon fick ligger hemma hos mamma, för hon har tvättat lite åt mig. Är så svårt att få tvättid här, så hon fick tvätta lite som jag tänkte att Engla ska ha på midsommarafton. Jaja, här kommer lite bilder.

Här är klänningen med tillhörande hatt som jag tänkte att Engla skulle ha på midsommarafton (skorna tillhör ej).



Här kommer kläder som hon fick



Här kommer leksaker som hon fick (långt ifrån alla)



Till sist ett presentkort på Ohlssons skor


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fina presenter =)

2008-06-17 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0