Igår, idag och imorgon...

Igår var vi ju hos farmor och åt middag. Det blev fläskpannkaka och spagetti med köttfärsås. Till efterrätt blev det chokladpudding... Mycket gott och väldigt mycket fett. Märkte min mage också som inte verkar tåla så mycket mer än sallad för tillfället. Har ju alltid haft en känslig mage så jag är van.

Idag ska vi åka in till Kalmar och fixa pass. Ska bli skönt att få det gjort. Är bara det som återstår inför resan för betalning och sånt är redan gjort. Måste ju bara vänta en vecka om inte mer på att få åka in och hämta dom också.

Imorgon bär det av till Fröseke igen. Min kusin och hans tjej ska ha födelsedagsfest på lördag... Dom har hyrt Folkets Hus i Fröseke. Ska bli trevligt, men jag kommer nog inte stanna jätte länge. Ska bli kul att se vilka som kommer. Vissa har man väl inte sett på flera år.

Nehe, nu ska jag sminka mig lite inför passfotot ikväll... Kan ju inte se ut hur som helst ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för idag... Hoppas att ni får det bra o hoppas att de blir glada för presenterna!!

Ses på måndag..

Puss

2008-06-27 @ 14:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0