Midsommarafton...

Firade vi i Fröseke. Pappa kom och hämtade oss vid halv tio på morgonen. Vi åkte hem och vid klockan tolv bar det över till grannarna där vi åt sill och potatis. Vid halv två åkte vi upp till Nylund och dansade runt midsommarstången, eller inte ;) Vi kom väl hem igen runt halv fyra och då blev det jordgubbstårta. Därefter blev det lite småsegt, så vi gick över till mina kusiner och spelade kubb. Fick 12 myggbett på mitt ena knä, kliar så förbannat att jag hellst skulle vilja kapa av mig benet... Men men efter två omgångar gick vi tillbaka för det skulle bli grillat. Känns som en dag då man mest bara sitter och äter en massa gått, men såna dagar måste man få unna sig :) efter det blev det lite småprat till halv elva då jag kände att jag behövde gå och lägga mig. Det var min midsommar det ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad söt hon var med midsommarkrans på huvudet!

2008-06-23 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0