Studenten

Jaha idag är det studenten här i stan. Man blir så glad av att se alla glada studenter som springer runt. Kul att man har fönstret mot skolan så att man kan kika ut på allt som händer.

Är nästan så att man längtar tillbaka. En av dom absolut roligaste dagarna i mitt liv :) Inga bekymmer och inga måsten, livet leker.

Mitt liv ser inte direkt ut som jag trodde att det skulle göra då... Men det har ändå blivit till det bästa. Jag har allt man kan önska sig. Världens underbaraste pojkvän och världens underbaraste dotter... Tack för att ni finns :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh är hon redan 1år?vad tiden går fort, dt är helt galet..Inga planer på ett syson till henne snart?=)

2008-06-08 @ 14:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0