Idag

ska engla på ettårskontroll. Ska bli kul att se hur mycket hon väger nu och så. Lite över 8 kilo kan jag tänka mig. Sen ska hon få spruta också :( stackaren... Men det är ju för hennes skull.

Igår var jag och Engla på stan med Anna och Jenny. Vi var på Dolce Vita och åt lite. Jag tog en bakad potatis med skagenröra. Den är så jäkla god. Sen var jag och Anna på JYSK och köpte lite saker till Engla tills hon fyller år. Kan lägga ut sakerna på bild på måndag efter att hon har öppnat dom :)

Senare idag ska vi upp till Lindex och köpa lite kläder till Englas födelsedag. Var och kollade ut lite saker igår som jag vill ha till henne. Finns ju så jäkla mycket fint, men man kan inte få allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0