Igår och idag

Igår var Engla på ettårskontroll. Det gick bra. Hon var 74 cm lång och vägde 8,5 kilo ungefär. Sen fick hon ju spruta också och det gick bra. Blev lite ledsen, men det gick snabbt över.

Igår var vi ju på Lindex också och köpte lite kläder till henne till hon fyller år. Kommer bilder på måndag när hon har öppnat paketen :) Köpte även en bikini till mig. Kan lägga ut bild i morgon på den.

Idag har jag och Engla varit på Komvux. Har fyllt i papper om att jag ska ha studiemedel till hösten. Kommer att få typ 3000 kronor. Inte helt mycket. Vet inte hur jag ska klara mig. Måste ha ett extrajobb, men det är väl lättare sagt än gjort.

Ha det bra! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0