Resultatet

Såhär blev resultatet av tatueringarna jag gjorde igår. Dom är ju aldrig snygga när dom är precis nygjorda, men jag kommer att lägga ut ytterligare bilder när dom har läkt och så.

         

Det ser lite kletigt och så ut, men det brukar ju fixa till sig senare. Konturerna kändes på grund av att nålen då är så jäkla liten, men det var så jag stod ut i alla fall ;) Ifyllningen kändes knappt. Dels för att nålen då är lite större och sen blir man ju alltid lite bedövad efter en stund. Vet inte varför det gör mer ont med en liten nål. Borde ju vara tvärt om, men det var så jag kände.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag gillar tassarna =) Super snyggt

2008-05-17 @ 15:56:52
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Louiise ,

fäään fett fint de va med tassarna :D

2008-05-17 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0