Tisdag

Idag så är Engla på dagis. Fortfarande lite hosta och förkylning, men ingen feber... Tycker jag börjar känna av lite förkylning och ont i halsen, så länge jag inte får någon feber, så är det inte så farligt ;)

Idag är det vernisage på dagis. När jag hämtar Engla så  ska jag få kolla på saker hon har gjort och till detta blir det tilltugg. Ska bli kul att få se vad hon har gjort för fina saker :)

Igår var farmor här uppe en sväng. Alltid trevligt med lite besök. Engla blir så glad när det kommer någon.

Idag händer det nog inte så mycket. Jätte tråkigt väder ute. Bara regn, regn och åter regn.

Ska sitta med skolarbete nu...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det händer visst saker idag... VI SKA JU UT O GÅ I SKIT VÄDRET :)))



Ses sen gullet...Pussa

2008-11-11 @ 18:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0