Tisdag

Idag var jag och Mathilda uppe på JYSK och köpte en ny matta. Den var jätte billig. Har inte packat upp den en, men såhär ser den ut:



När jag kom hem var jag helt slut i armarna. Det var tungt att gå med den hem själv.

Har kommit på att den gitarrspelande idioten till granne nog är gitarrspelande idioter till grannar. Sen är det inte en gitarr dom spelar på, utan två. Har nämnligen kommit på att dom antagligen spelar Guitar Hero. Kul spel, men varje kväll??? Hoppas dom trättnar snart.

Idag har jag letat upp alla våra julsaker. Allt hittade jag nog inte, men det viktigaste och finaste i alla fall. Ska bli mysigt att få pynta till det lite på söndag. Har sett att vissa redan har börjat sätta upp ljusstakar och stjärnor, men tycker det är lite väl tidigt. Första advent får det bli.

Nehe nu ska jag snart hämta Engla. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0