Torsdag...

Skulle så gärna vilja ändra min blogg, men jag är inte människa till att få till det. Ser inte klokt ut när jag har varit och grejat, så jag får alltid ändra tillbaka det till standrad igen. Någon som kan hjälpa mig??? Har varit inne på såna här kodmallar som förklarar precis hur man gör, men inte f'n får jag till det ändå. Är jag bara ovanligt trög eller är det svårt???

Jaha nu är mamma och pappa på väg till Egypten.... Vad skönt det hade varit att få komma iväg.

I morgon är Alecx ledig. Hans pappafredag. Kul med lite sällskap. Vi ska väl upp till stan och kolla ut någon present till farmor, för hon fyller år på söndag. Hela 63 år...

Idag står det kycklingenchiladas på menyn... Tycker det är supergott, men Alecx är inte så förtjust i kyckling, så vi får väl se vad han säger när han kommer hem ;) Kan ju inte vara alla till lags varje gång...

Nehe, nu ska jag se om det är något bra på tv i kväll.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kanske kan fråga din snälla syster om hon vill hjälpa dig att ändra din blogg:)

2008-11-13 @ 10:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0