Dagarna som gått...

Dagarna rullar på i hög fart. Känns som att det var helg igår, men så är det helg redna i morgon. Är ledig idag, så för mig börjar helgen redan idag.

Trivs jättebra på praktiken. Känns lite tragiskt att man snart ska sluta. Tänkte skriva upp mig som vikarie, så att jag kanske får en möjlighet att komma tillbaka någon gång ibland.

Engla har blivit förkyld så igår natt var hon vaken från 23-02. Var väldigt pigg när klockan ringde kvart i sex på morgonen, men vad gör man!? I natt har hon i alla fall sovit hela natten. Hon fick nässpray innan hon gick och la sig igår. Hon kan ju inte ha nappen när hon inte kan andas genom näsan... Ingen napp, ingen sömn.

Igår var mamma och pappa här. Engla fick kläder av mamma... Me&I kläder var det. Jättesöta. Kan lägga ut en bild senare, för just nu är dom i Englas rum och hon ligger och sover.

I morgon ska nog jag och älsklingen ut och äta. Man behöver en stund för sig själva någon gång ibland tror jag. Ska bli trevligt.

Nehe nog för den här gången... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Hej gumman hoppas allt är bra med dig =) Saknar!

Hur går det på praktiken?



Många Kramar till er!

2008-10-13 @ 18:09:44
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Mikaela Kronberg

Skönt att höra att allt är bra! Kul att du trivs på praktiken =) Säg till när du ha tid så kan jag komma bort till dig en stund någon dag! Pussar

2008-10-17 @ 16:09:55
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0