Lite av varje...

I tisdags möblerade vi om i vardagsrummet. Blev riktigt bra! Rummet blev sååå mycket större. Våra 2 vita fåtöljer passade inte längre in, så dom skickade vi hem till svärmor så länge. Hon fick låna dom ett tag ;)

Idag står det köttfärslimpa och potatis på matsedeln. Ska bli riktigt gott!

I helgen ska jag praktisera :( Man måste testa på 1 kväll och 1 helg. Därför ska jag nu praktisera fredag kväll och så dag lördag och söndag. Ser verkligen inte fram emot detta. Får ju inga som helst pengar för det heller...

I morgon ska jag fixa mina naglar på förmiddagen. Behövs verkligen nu. Funderar på att testa någon färg den här gången, för tidigare har jag alltid haft franskt.

Nehe nu väntar skolarbete. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej..vad är dt för praktik du är på?Har kanske frågat innan men jag e så senil haha..Hoppas allt e bra annars, läste att engla hade vart febrig..Kram

2008-10-02 @ 20:04:30
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0