Om allt och ingenting...

Engla är förkyld så hon har inte sovit så bra om nätterna. I natt har hon sovit hela natten som tur väl är. Natten mellan lördag och söndag var jag uppe med henne mellan halv ett och fyra. Tur att man skulle ställa om klockan den natten för då var jag ju egntligen bara uppe till 3 ;)

Idag ska vi äta middag hos farmor gott gott! I morgon ska jag fixa naglarna äntligen :) På torsdag ska jag klippa mig jippie!!!!! På torsdag ska vi även plocka ur Englas rum och fixa tills målningen på fredag. Äntligen ska det bli gjort. Köpte ju färgen i slutet av augusti haha! På fredag står det målning på schemat, men även maskerad fest :) Ska bli kul att hitta på något annorlunda. På lördag ska vi måla en andra gång och på kvällen ska vi till Alecx moster... Liten "efterkretafest" HAHA... Blir fullt upp hela helgen. Mamma och pappa ska ha Engla i helgen, för annars hade det aldrig gått att måla.

Här kommer det lite bilder:


Englas favoritplats... Men hon tycker inte om dammsugaren när den är på ;)


Allting ska testas


Jag och min gullegris!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0