Föreläsningen...

Är riktigt besviken... Visste typ redan allt av det han sa. Föreläsningen skulle handla om missbruk. Det gjorde den i och för sig också... Men BARA om alkoholmissbruk. Allt ska alltid bara handla om alkoholmissbruk. I min psykiatribok står väldigt mycket om alkoholmissbruk och bara väldigt lite om tablettmissbruk, narkotikamissbruk och spelmissnruk. Det är ju om det jag vill höra eftersom att jag vet ytterst lite om det. Känns helt meningslöst.

Det enda han pratade om som jag tidigare inte har hört är det här förebyggande arbetet. Det mesta av pengarna går till dom som redan är sjuka, men en väldigt liten del går till det arbetet som ska förebygga att man blir missbrukare och beroende. Det var väl det som var intressant.... Kunde ha gått efter det ;)

Nehe nu ska jag greja lite här hemma... Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0