Fredag...

Igår hade Alecx innebandy. Ville plocka lite i badrummet, så Engla fick bada medans jag gjorde det. Mitt i allt knackar det på dörren. Det var Englas farfar som kom. Han kom in en sväng och lekte med Engla, så att jag kunde plocka ihop altt som jag plockat ut från badrummet. Vilken massa skit man samlar på sig egentligen...

Senare på kvällen blev det även en promenad med Annelie... Var riktigt skönt väder igår :)

När jag kom hem var det Criminal Minds som gällde. Vi är riktiga kriminologfreaks här hemma ;) På tisdagar är det The Mentalist, onsdagar Lie to Me och som sagt torsdagar Criminal Minds.  Riktigt bra serier!!!!







Idag ser det ut att kunna bli riktigt fint väder... Skulle ju bli både fint och varmt nu i helgen. Det tycker vi om ;)

Nu ska jag snrat nr och sola och sen blir det skolarbete i massor... Vet inte riktigt vad som händer senare idag. Får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0