Fredag...

Igår på eftermiddagen var jag och Engla ute och lekte i lekparken som ligger på vår innergård. Var någon tjej som var där som var skit jobbig... När Engla ville åka rutschkanan så skulle hon springa före och sätta sig framför Engla så att hon inte kunde åka eller så ställde hon sig längst ner och då kunde Engla inte heller åka för då hade hon åkt omkull henne. Ville inte direkt säga till henne rakt ut att hon skulle flytta på sig, så jag sa i stället till Engla att du får vänta lite tills flickan har flyttat på sig, men hon fattade inte, så till slut gick vi till en annan lekpark....

Där var det en dagiskompis till Engla. Han satt och lekte i sandlådan med sin pappa. Dom hade väldigt många roliga saker med sig som Engla fick leka med... Så snällt!!! När hon satt där och lekte passade jag på att plocka lite ris att sätta fjädrar i. Alecx har packat ner kameran till Töcksfors, så jag kan inte ta kort på vårt fina påskris ;)

Nu ligger Engla och sover, men så fort hon har vaknat ska vi ut och gå en långrunda med Annelie och Niccie... Så skönt att vara ute i detta sköna väder :)

Ikväll blir det nog lite handling också får vi hoppas :)

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0