Onsdag...

Igår var jag ju i skolan och gick igenom materialet till en ny kurs som jag ska börja läsa... Jag hade redan det materialet och jag sa rakt ut att jag tyckte att det var rena skiten... Kanske inte exakt just dom orden, men på ett ungefär ;) Den nya läraren sa att hon faktiskt höll med, så hon skrev ett ett nytt material som är 100 gånger bättre...

Alecx kom hem med 2 nya Pippi filmer igår och det var uppskattat från både mig och Engla. Dom andra 2 filmerna som vi har känns lite uttjatade nu... Skönt med lite variation och valmöjlighet nu ;)

Var ute med en sväng med Annelie igår också... Är skönt väder att gå i nu om kvällarna.

Idag ska vi tvätta... Behövs verkligen. Just dom dagarna jag ska tvätta önskar jag att vi hade tvättmaskin. Man blir så uppbunden när man inte har det. Annars skulle man ju kunna slänga i en tvätt lite när som. Mycket bättre, men det här funkar. Vi har verkligen ingen plats för en tvättmaskin i våt lilla badrum.

I morgon är det skärtorsdagen. På dagis ska dom då klä ut sig, så Engla ska vara en liten påskkärring i morgon. Ska försöka ta kort på henne innan vi går till dagis.

På fredag har jag även bjudit hit mamma och pappa på middag. Ingen påskmiddag dock... Annars ska vi inte hitta på så värst mycket under påskhelgen... Ska till farmor annandagen och äta kalkon... Det ska bli sååå gott!!!

Nehe nu ska jag sätta igång med psykiatrin...

Kommentarer
Postat av: louise

jag har ny blogg nu! :)

2009-04-08 @ 20:06:44
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0