Onsdag....

Igår var jag riktigt duktig... Jag gjorde en massa i skolan, diskade, lagade mat, tvättade och putsade fönster... Vågen för mig ;)

Englas faster Mathilda var här och lekte med henne, så därför hann jag en massa. Alecx satt och ritade en tatuering till en kompis, så han hade fullt upp med det...

På kvällen var jag ute och gick en sväng. Kom hem och satte mig framför TV:n. När det var dags att sova sa Alecx: Har du hämtat den sista tvätten??? NEJ, tänkte jag. Hade helt glömt bort det. Vilken tur att han påminde mig... Annars hade det varit lite svårt för den som skulle tvätta nu vid 7 på morgonen att komma in... Haha!!!

Nu ska jag snart iväg på föreläsning. Ska bli väldigt intressant. Hoppas bara att den lever upp till mina förväntningar. Skriver mer när jag har kommit hem och berättar hur den var.

Hej så länge!!!

Kommentarer
Postat av: luise

ne det var det inte haha . japp, presentkortet fick jag av diig, fick ju ett av malin också men det hade jag redan handlat upp (:

2009-04-22 @ 09:45:23
URL: http://luuiserosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0