Stan...

Nu har jag kommit hem igen.... Tog nästan 2 timmar, men jag vet inte vad det var som tog sån tid...

Har fyllt på medicinförrådet nu i alla fall ;) Sen handlade jag lite mat på willys och så tog jag mig en titt på TorgEtt och Lindex. Tänkte se om jag hittade en eventuell födelsedagspresent till Engla nu när jag har lite rabatter där, men jag hittade inget roligt alls. Hittade inget roligt till mig heller. Var väl tur det, för varken Engla eller jag behöver något egentligen. Skulle bara se om jag hittade någon roligt till mig som jag kunde ha på Annelies och Evves 25-års fest, för det är ju alltid roligt att ha något nytt när det är något speciellt, men jag får ta något jag redan äger ;)

Nehe nu ska jag snart ta och hämta Engla på dagis, så jag måste förbereda lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0