Tisdag...

Idag har jag hjärnsläpp... Vet inte alls vad jag ska skriva om, men vill ändå uppdatera.

Igår var vi bara uppe på willys en sväng och sen gjorde vi inte så mycket mer. Kollade en massa på Pippi förstås. Är sååå trött på Pippi nu. Vet inte hur många gånger jag har sett dom där avsnitten nu. Ingat annat duger ju heller.

Idag ska jag till skolan i eftermiddagen. Ska träffa en lärare som är ny, för jag ska läsa en kurs hos henne nu. Ser inte fram emot den kursen. Har kollat uppgifterna som jag fått av min tidigare lärare och dom är inte roliga. Hoppas att jag får lite annat material av den nya läraren, men det tror jag knappast...

Ikväll hoppas jag på att det blir en promenad också... Var ett tag sen jag var ute och gick nu. Svårt att hitta tiden ibland...

Vi ska sälja vårt Xbox, så om någon är intresserad är det bara att höra av sig... Mer info på följande länk:

Klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0