Torsdag...

Igår kom Alecx på den idén om att han skulle sola... Då tänkte jag, att det kan ju jag med göra. Så himla skönt var det. Skrev upp en tid i morgon vid 10 också. Tänkte få lite färg tills nästa helg då det blir partaj :)

På kvällen var jag nere och hjälpte Annelie lite i huset. Har ju faktiskt inte hjälp till innan utan bara varit där och tittat. Som nära vän tycker jag att det är en självklarhet att hjälpa till och ställa upp. Var ju inte helt mycket jag gjorde utan bara städade ur deras sovrum, men jag har hjälpt till lite i alla fall ;) Har även sagt att jag kan ställa upp som flytthjälp om det skulle behövas. Blir väl eventuellt på söndag i så fall.

Nu har jag precis varit nere och hämtat ut ett recept på familjecentret, då jag såg att mitt gamla hade gått ut.

Nu blir det skolarbete för hela slanten. Engla ska även vara på dagis i morgon, då jag måste göra en massa i skolan. Känns som att jag gör hur mycket som helst, men kommer ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0