Torsdag...

Idag är det Valborgsmässoafton... Jag och Engla ska hem till mamma och pappa. Alecx ska in till Kalmar för han ska åka till Sthlm tidigt i morgon. Han ska på någon festival där uppe och kommer hem på söndag.

På fredag ska vi fira min syrra som fyller år på måndag. Ska bara bli lite middag med mormor och morfar. Där efter ska jag bli hemskjutsad... Ska ha hela helgen för mig själv. Ska bli kul, för det händer lite också. På fredag kväll ska det bli lungt med lite sällskapsspel... Men på lördag då blir det fest :) Ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot det.

Igår var vi hos svärmor en sväng och sen cyklade vi upp till stan och handlade lite. Senare på kvällen var jag nere hos Annelie och tittade på huset nu när dom har flyttat in och fått det relativt klart. Är hur fint som helst :) Fick även höra en del hemskheter och ibland är det verkligen svårt hur att förstå hur vuxna människor kan bete sig som barn. Har bara en sak att säga om det VÄX UPP!!!!!! Inte värt att lägga ner någon energi på folk som beter sig som småbarn.

Idag har jag tänkt städa... Blir en helstädning, så det lär nog ta lite tid. Får nog ta och sätta igång då ;)

Kanske skriver en rad senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0