Helgen...

I fredags lämnade jag Engla hos farmor. Alecx skulle ha lite grabbfest här hemma, så jag gick bort till Annelie. Vi köpte lite mat och hyrde film. Den här filmen blev det:



Skit kass om ni frågar mig... Sämsta slut jag någonsin har sett!

Jag gick hem runt halv 12 i alla fall och då hade Alecx kompisar gått... Det var en annan kille i trappuppgången som tydligen fyllde år, så det var ett jäkla liv. Folk skrek i trappuppgången och musiken lät som om den spelades i samma rum som man själv befann sig. Då bor han 2 våningar upp... Då har man det ganska hög. Fick gå och lägga mig i soffan till slut, för dom stod och skrev utanför vårt sovrumsfönster. IDIOTER!!!! Tur att inte Engla var hemma... Men jag tycker i alla fall att man ska ta lite hänsyn när man bor i ett hyreshus.

I lördags tog vi det bara lugnt. Vi är inte så mycket för alla hjärtans dag, så därför blev det inte så mycket firande. Skönt att ta det lite lugnt ibland också. Fast helt förslappad var jag inte, för jag var ute och gick med Annelie på senare eftermiddagen ;) Efter att jag kom hem var det TV.n som gällde hela kvällen. Kollade på Melodifestivalen. Tyckte att Lasse Lindh och Bandet var bäst!!!! Refrängen är ju skit härlig! Här kommer det bidraget:



Igår var jag och hämtade Engla... Hon skulle inte följa med hem. Spelar ingen roll vart jag än ska hämta henne, så ska hon inte med hemma. Hemma finns ju alla dom vanliga sakerna som hon alltid tittar på, så det är mycket roligare att vara borta... Där finns det ju en massa nytt att pilla med ;) När vi kommit hem blev det lite mat och sen gick vi ut i det fina vädret. Var riktigt skönt ute igår. När vi kom hem var det dags för Alecx att sticka på sin innebandyträning, så jag och Engla hade myskväll själva med Ronja Rövardotter. Var himla länge sen jag såg det nu. Engla tyckte att det var kul :)

Idag är det måndag... Måndagar är aldrig roliga, men dagarna fram till helg går nog fort. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Inegnting bestämt i alla fall. Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0