Lördag...

Idag har jag haft en fruktansvärd huvudvärk... Undrar vad detta kan bero på!? Blev väl lite för mycket blandande av dricka igår och det blir ju aldrig speciellt bra...

Vill bara tacka alla för en superkul kväll igår... Förfesten var riktigt rolig, men 29 var sådär. Musiken gör allt och musiken som spelades igår gick inte i min stil... Mycket techno och mixtrande med låtarna och det tycker jag INTE om.

Har dock inga bilder från igår... Glömde helt bort att ta kort, men Annelie sa att hon skulle skicka över bilderna som hon tog igår. Ska bli kul att få se dom ;)

Ikväll blir det en lugn kväll med Melodifestivalen... Hoppas att det är bättre ikväll än sist i alla fall.

Pratade med mamma innan idag och Engla hade blivit förkyld i natt, så varken mamma eller Engla hade sovit speciellt mycket... Hoppas att det blir mer sömn i natt.

Nehe nu ska jag lägga mig i soffan och inte kliva upp mer idag. Har varit ute och gått med Annelie, så helt förslappad har jag ändå inte varit idag ;)

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kan inte du skicka över de du fick av Annelie?

Puss

2009-03-01 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0