Onsdag...

Idag är det den 25:e och det betyder att jag får pengar idag. Är egentligen inget speciellt för dom försvinner lika fort som jag får dom :(

Snart fyller jag år också... Typ 1½ vecka kvar. Kanske får lite pengar då som man har en chans att få behålla ;)

Igår tvättade jag... Blev lite stressigt där på slutet. Har ju inte lust att tvätta hela kvällen :(

Har tänkt börja med städningen idag också. Ska ju ha tjejkväll på fredag och då måste det ju vara rent och snyggt ;) Kan egentligen inte storstäda för jag hittar alltid en massa saker som jag inte sett på länge och då måste jag titta på det. En städning som kanske skulle ha tagit ett par timmar tar typ dubbelt så lång tid för mig ;)



Nehe får väl sätta igång med städningen, så att jag hinner bli färdig tills fredag haha!!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0