Tisdag...

Har ju pratat om att börja träna på Nautilus... Ringde igår till dom och ville ha en genomgång av maskinerna... Fick en tid redan idag. Har inga skor att ha på mig, så vi cyklade upp till Sportringen igår och köpte ett par. Alecx hittade även ett par skor till sig att ha när han spelar innebandy... Vilka hurtbullar vi har blivit ;) Här är skorna som jag fick av älsklingen igår... Världens underbaraste är han <3



Har precis kommit hem från genomgången... Shit vad otränad jag är. Är helt skakis nu och kommer säkert att ha världens träningsvärk i morgon. Måste verkligen bli hårdträning nu, så att man kommer igång igen. Enligt mig själv tycker jag att jag var ganska bra sist jag tränade där. Man kommer igång efter ett tag... Tur det ;) Här är mitt nya Nautilus kort som jag är väldigt glad över...



Igår var vi även hos svärmor en stund efter att vi varit på stan. Fick lite tips om sommarjobb som kan vara något. Jobbigt att behöva tänka på sånt också i allt annat. Hoppas att jag får något bara. Inte kul att gå en hel sommar utan några pengar...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Nu ska jag i alla fall förbereda en intervju inför ett skolarbete.

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0