Tisdag

Tisdag och tvättning... Tvätta är inte tråkigt, men det är jobbigt när man måste sitta hemma och passa tiden till maskinerna. Man har ju bara 4 timmar på sig. Brukar få tvätta 4 maskiner varje gång och det tar ju sin lilla tid... Då måste man vara hemma och passa tiden. Allt skulle vara så mycket enklare med en egen tvättmaskin, men tyvärr får det inte plats någon i vårt lilla, lilla badrum...

Igår var vi en sväng på Lidl och Systembolaget. Lidl har så mycket konstiga saker.... Kan vara kul med lite konstigt, men jag skulle aldrig få för mig att storhandla där. Fattar inte hur det är tänkt med rullbandet heller. Finns ju ingen plast för varorna att hamna på efter att man har slagit in priset. Då måste man stressa till andra sidan och plocka i kassarna. Man hinner liksom inte det... Hur knäppt som helst.

Cyklade genom Skomakaregatan påväg till Lidl igår och en takvåning där hade ju inte varit helt fel. Synd att lägenheterna där är så dyra. Sökte faktiskt ett jobb igår som jag hoppas på att få... Har ju inte helt mycket pengar att röra mig med nu när jag studerar och bara tar bidragsdelen. Man vill ju inte ha en mass skulder efter sig sen. Har fortfarande kvar sen jag gick på Högskolan....

Nu ska jag göra skolarbete. Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0