Torsdag...

Jaha då var det äntligen torsdag... Alecx är pappaledig i morgon, så vi har en långhelg framför oss :)

Idag var även sista träningsdagen för den här veckan...

Igår behövde Alecx vila en stund, så jag och Engla gick ut en sväng. Vi gick till lekparken och gungade. Hon älskar att gunga, så man kommer typ aldrig därifrån. Kallt är det ju nu med :( Vill ha lite värme NU!!!!

Igår kväll var jag även ute och gick med Annelie, men shit vad kallt det var. Kände knappt mina lår när jag kom hem.

Ikväll ska Alecx spela innebandy igen... Söndagar och nu även torsdagar. Har blivit en sån hysteri kring den här innebandyn, men ändå kul att han har hittat något han tycker är roligt... Förutom musiken då ;)

Nehe nu måst jag in i duschen, för sen ska jag gå hem till Mikaela...

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för en trevlig fika, alltid lika kul att få träffa dig...får vi göra om oftare =P



Pusss

2009-02-19 @ 13:44:28
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: A

Vadå hysteri kring Innebandyn? jisses, Vem är det som dagligen svettas nere på Nautilus ? Det kunde gott vara en träningsdag till:P



Kiss and Swallow :O

2009-02-19 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0