Torsdag...

Idag står följande på schemat:

- Städa
- Till skolan för avslutning av kursen kommunikation
- Föräldramöte

Städa är ju ganska kul om man har bra musik på, så det är inget jobbigt. Att jag ska till skolan och prata är inte heller speciellt jobbigt, för där ska vi bara gå igenom kursen så att hon ser att jag har förstått allt... Sen kommer vi till föräldramötet. Det är ju bara för tråkigt... Det är ju bra när man får reda på vad som händer på dagis och vad som ska hända, men det andra kan jag vara utan. Förra gången blev vi indelade i grupper där man skulle prata och sen skriva ner olika saker som man tyckte kunde förbättras. Lätt när Engla bara hade gått på dagis i typ 2 månader då. Hoppas verkligen inte att det blir något liknande idag också.

Igår var jag och Engla på JYSK och tittade lite för Alecx behövde vila en stund. Köpte nya underlakan till Engla och sen nya korgar till vår "bokhylla" som dom kallar den på IKEA. Är 8 fack och har bara haft 2 korgar... Ser lite tomt ut, så nu har jag köpt 2 till. Så här blev det:

FÖRE:



EFTER:



Jag är nöjd och det är väl det som är huvudsaken ;)

Nehe nu får jag väl snart ta och sätta igång med städningen...

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det blev ju jätte bra... Puss

2009-02-26 @ 11:41:32
Postat av: Ajlin

Hejhej! Vad roligt att du läser min blogg. Jag brukar kika in i din också. Roligt att ser hur lilla Engla växer. Du har rätt, det har varit dåligt med frösekeminnen nu. Jag har inte varit där på ett tag så jag har inte riktigt haft någon inspiration. Men det kanske kommer. :) Ta hand om dig!

2009-02-26 @ 11:43:40
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0