Måndag...

Idag så började Engla på dags igen. Hon har varit ledig i lite mer än 3 veckor, men när vi kom dit, så var det som om hon aldrig varit ledig. Bara sprang in och skulle inte ens säga HEJ DÅ!!!!! Hon trivs så himla bra på dagis...

Helgen har varit bra... Inte gjort så mycket egentligen, men det är rätt skönt ibland det med. Var uppe på stan i lördags och köpte ett par nya tights. Blev såna som ser ut som läderbyxor typ. Hade tänkt lägga upp en bild på dom, men kameran dog. Vet inte vart laddaren är.... Men men... Med rätt överdel till tror jag det kan bli riktigt snyggt i alla fall.

I morgon ska jag till skolan och börja med mina nya kurser. Ska börja med Etik och Livsfrågor och Kommunikation. Efter halvtid ska jag vara färdig med dessa och börja med 2 nya. Psykiatri + en till, men den kommer jag inte ihåg.

Nehe nu måste jag göra lite nytta här hemma. Engla har kommit på en eller ja flera nya sysselsättningar. En av dom är att öppna lådorna till sina kläder och srida ut dom över hela lägenheten, så jag måste vika ihop dom och lägga tillbaka dom i lådan för just nu ligger alla i en stor hög i hennes rum. Vet inte vad vi ska göra åt detta. Hon SKA bara dra ut lla sina kläder. En annan sak hon har kommit på är att ta allt som går att stå på (stolar, pallar, lådor osv.) och klättra upp på olika saker. Igår hade hon klättrat upp på fönsterbrädan i sitt rum och stod och tittade ut genom fönstret. En sak var det när hon klättrade upp i soffan och vidre upp på fönsterbrädan där för då fanns ju soffan under som stöd, men här nedanför är det ju bara golv en bra bit ner. Måste ta hennes stol och pall som hon har i sitt rum och gå upp med på vinden. En vacker dag händer det väl något annars. En sak om hon trillar ner från låga saker, men därifrån är det ju rätt högt....

Men men, nu städning och sen funderar jag på och baka drömtårta och sen blir det nog en lång och varm dusch ;)

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja det är klart....måste se slank ut tills vi ska åka ju =)

2009-01-12 @ 14:57:33
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är de du läser till ?:)

2009-01-14 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0