Skolan

Nu har jag precis varit i skolan.... Har pratat lite om hur vårterminen kommer att se ut. Det bästa var att prata om PRAKTIKEN!!!! Det är den som är den skojigaste ;)

Eftersom att jag var inom psyk sist, så tyckte min lärare att jag skulle testa på något annat... Att det vore bra om jag var inom äldreomsorgen. Nehe sa jag, där sätter jag aldrig min for igen! Och så var det med det. Hon försökte övertala mig, men icke... Fick bli personlig assistent i stället. Inte något jag vill jobba med, men 100 gånger bättre än äldreomsorgen. Vissa passar att jobba med det, men absolut inte jag. Till hösten ska jag ut igen och då sa jag att jag ville vara på PRE. Hon trodde nog att det skulle gå att fixa. Ser verkligen fram mot det. Ska bli sååå intressant att se hur det går till på PRE. Tror att PRE är en förkotning på Psykos och RehabEnheten.

Annars har det inte hänt så mycket... Gjorde ju drömtårtan sen igår. Jättegod blev den :) Uppskattad utav herrn i huset också :) Alltid kul när man gör något bra. Nehe nu ska jag göra lite annat. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0