Torsdag...

Jaha torsdag... Har inte en aning om vad som händer idag. Ska i alla fall försöka dammsuga lite här hemma. Rensade ur vår stora garderob igår och det följde med en hel del skit ut på golvet. Skönt att ha fått lite snyggt där. Man samlar på sig en sån massa skit egentligen. Allt man inte har använding för åker in i garderoberna där man slipper se att, men när man ska ta ut något därifrån, så är det näst intill omöjligt, men nu är det utplockat i alla fall :)

Igår var vi i simhallen igen. Gick mycket bättre denna gången. Det var ju faktiskt riktigt roligt egentligen tyckte Engla. Plaskade, kastade saker och skrattade. Skulle knappt gå upp ur vattnet när vi skulle avsluta med ett dopp i bubbelpoolen ;) Kul att hon tycker att det är skojigt för då kan vi ju gå dit fler gånger...

Har varit folk och plingat på vår dörr nu ett par dagar. Vi brukar aldrig öppna när det är någon som vi inte känner. Brukar typ bara vara försäljare, Jehovas eller något liknande.... Dom flesta brukar bara plinga på 1 gång och sen skita i det, men dom här gav banne mig inte upp, så igår öppnade vi till slut. Fattade först inte vad han pratade om, men efter en stund förstod jag att han ville sälja en bok. Den här boken var det:



Är såna där årsböcker dom brukar ha på bibblan fast gröna. Den här ska tydligen vara en mer modern version av den gröna. Ska väl försöka sälja till ungdomar och speciellt dom som har barn. 2007 års bok skulle han föröka sälja till mig eftersom att Engla är född det året. Man kan titta efter vad som hände dagen hon föddes osv.... Kan ju vara kul och ha så jag frågade vad den kostade... Något på 800 kronor och så var det något om att man fick en bok varje år i 5 år. Betala så mycket pengar varje år i 5 år.... Nej tack sa jag! Jag ocj Alecx är inga "bokmänniskor" så om vi hade köpt boken så hade den bara blivit liggande i ett skåp någonstans och det är ju verkligen att kasta 800 kronor i sjön.

Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Kronberg

Det kanske det var =)

2009-01-29 @ 14:59:01
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0