Uppdatering

Blir små överskrifter som jag skriver om.... Blir lättare så.

Julafton

Dagen innan julafton åkte jag och Engla hem till mina föräldrar. Alecx fick stanna hemma för han var fortfarande sjuk. Hos mina föräldrar fick Engla diarée och med det tänkte vi att hon säkert kommer att smitta ner alla. Det gjorde hon också... Mamma, pappa, mina systrar och min ena systers pojkvän... Men i alla fall... Tomten kom och Engla blev rädd. Trodde inte det för hon har gått och pratat om tomten hur länge som helst nu och tittat på bilder och pynt, men ändå blev hon rädd. Hon fick hur mycket fint som helst...

På julafton åkte vi hem till Alecx. Nu kunde han i alla fall stå på benen en kort stund. Vi åkte hem till hans pappa och åt och så kom tomten hit också. Engla var inte lika rädd, men fortfarande väldigt avvaktande. Många fina julklappar här också, men Alecx pappa blev sjuk på köpet.... På kvällen åkte vi till Alecx mamma och spenderade resten av julafton där. Henne hade Engla redan smittat, så det fanns ingen risk att hon skulle bli smittad igen.

Detta var vår jul... Blev en bra jul trots sjukdomar.

Mellandagsrea

Var inne i Kalmar med Anna på lördagen efter jul. Hittade hur mycket som helst. Kan inte lägga ut allt på bild här för det skulle ta en evighet och det har jag inte lust med. Var länge sen jag shoppade kläder nu, så det var hur kul som helst. Anna blev lite trött mot slutet ;) Tar på krafterna att gå och knuffas runt med allt folk som är.

Nyårsafton

Min farmor hade Engla nyår. Det blev ändå väldigt lugnt. Alecx mamma och hans bror var här uppe. Vi åt gott och hade det trevligt. Alecx hade fixat med en musiktävling. JAG VANN ;) Sen hade vi lite charader också. Nyårsdagen åkte vi upp till farmor för att hämta Engla. Blev bjudna på lite mat. Tycker inte att vi har gjort annat än att åkt runt hos folk och ätit en massa. Men i alla fall så hade Engla sovit hela natten utan att vakna vid tolvslaget. Blev riktigt förvånad. Hon som brukar vara så himla lättväckt.

Helgen

Igår åkte Engla hem till mamma och pappa, så igår satt vi och spelade tv-spel hela kvällen. Alecx har ju köpt ett x-box. Tycker att det är sååå kul!!! Idag har vi också spelat haha.... Ikväll ska jag hem till Mikaela. Vi är ett par tjejer som ska träffas och spela "Helt Hysteriskt" ska bli kul att få testa på det ;) Alecx har åkt hem till sin bror med vårt x-box. Dom skulle ha en spelkväll.... I morgon ska vi upp till farmor. Familjen Rosén ska bli bjudna på mat där, så efter det tar vi med oss Engla hem.

Nu har jag uppdaterat lite ;) Har inte blivit av att jag har satt mig här nu under ledigheten. Finns bättre och roligare saker att göra då. Blir nog att jag skriver lite oftare sen när vardagen börjar komma igång igen ;)

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0