Måndag...

Jaha då var det måndag igen och dagens skolarbete är färdigt. Har gjort 2 kapitel idag, gjorde 2 igår och 3 i lördags. Det betyder alltså att jag har gjort 7 kapitel nu. Bara 13 kvar ;) Det går framåt i alla fall!!!!

Igår kom Engla hem efter en helg hos sin mormor och morfar. Allt hade gått bra!!! Vi cyklade en sväng och sen bar det av hem till svärmor. Blev lite glass och jordgubbar... Svenska jordgubbar från Ljungbyholm faktsikt. Goda som tusan var dom ;)

I morgon fyller Engla 2 år, så idag bli det väl till att städa. I morgon kommer mamma, pappa, syster, mormor och morfar hit. På onsdag kommer Alecx pappa hit och på torsdag blir det väl förmodligen så att Alecx mamma kommer.

På fredag har Alecx spelningen i Sthlm. Måste plugga hela helgen, så farmor har lovat att ta Engla lite. Hon är för underbar min farmor... Världens snällaste. Bakat hur mycket kakor som helst till Englas kalas nu.

Skulle ha haft lite barnkalas för Engla på fredag, men till slut var det ingen som kunde, så det får bli nästa vecka i stället. Det är svårt att hitta en tid då alla kan :(

Nehe nu måste jag hoppa in i duschen innan jag ska hämta Engla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0