Onsdag...

Midsommar var bra... Åt en massa god mat med en massa trevliga människor och det är väl det som räknas.

Körde även lite bil ;) Jag, Alecx och min syster åkte till Kosta Outlet och kikade lite. Hittade dock inget, men en trevlig liten färd :) Måste ju börja köra lite nu så att jag kommer igång med det för man måste köra bil på jobbet. Går ju att byta vissa insatser med andra, men det blir så krångligt, så det underlättar att kunna köra bil ;)

Jobbade första dagen själv i måndags och det gick bra. Igår var jag ledig och idag jobbar jag kväll. I morgon jobbar jag dag och sen är jag ledig tills på måndag.

Har inte så mycket mer att skiva så jag tänka lägga ut lite bilder i stället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0