Lördag...

Igår var vi på stan på eftermiddagen. Köpte min jacka :) Känns skönt att äntligen ha en vårjacka. Hoppas bara att jag får användning av den snart också ;)

Vi var även inne i den nya butiken. Tycker inte att dom hade så värst mycket utan att det mest är jeans. Nästa gång jag behöver ett par jeans kan jag tänka mig att köpa ett par där.

Kvällen blev lugn. Kollade på så ska det låta, men det var inte alls bra... Visste inte vilka artisterna var som var med. Bara Kikki Danielsson och hon är väl inte direkt min favorit...

Idag vet jag inte alls vad som händer. Bättre väder än igår, men fortfarande inget roligt väder...

Ikväll är det robinson igen... Är kul när det är ett lite annorlunda upplägg mot vad man är van vid.

Nehe har inte så mycket mer att skriva för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0