Ny mobil...

Ringde till 3 igår och frågade när jag skulle få en ny mobil. Engla har nämligen kastat min i golvet (jag kanske också har råkat slänga den i golvet ett par gånger) så nu har det trillat ner något framför displayen och det är riktigt irriterande. Han som svarade sa i alla fall att jag kunde få en ny nu om jag ville... Undrar för hur länge sen jag hade kunnat få en ny mobil egentligen!?!? Tur att jag ringde!

Om jag har tur får jag den i morgon. Bryr mig inte så mycket om vad jag har för mobil, så länge jag kan ringa och smsa på den. Han sa då att han hade en mobil till mig som jag kunde få kostandsfritt. Innan var det ju så att man alltid fick mobilen kostnadsfritt, men det har dom tycligen ändrat...

Den här modellen är det som jag ska få:



Tror att det kan bli rätt bra. Jobbigt bara att behöva ställa om sig till en ericsson nu när man har haft nokia i nästan 2 år, men det löser sig alltid. Hoppas bara att den kommer i morgon, så att jag inte behöver vänta hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0