Onsdag...

Vilken härligt väder vi har ute... Men skenet kan bedra. Det blåser skit kallt :(

Snart kommer Anna hit. Jag ska färga hennes hår och sen blir det nog lite prat om allt och ingenting ;)

Vid 2 ska jag hämta Engla och då ska vi cykla hem till farmor och äta middag. När man har eget boende och lagar sin egen mat varje dag är det verkligen lyx att få komma hem till någon annan och äta. Maten smakar sååå mycket bättre. Varför är det alltid så!?!?

Sen ikväll ska jag på utvecklingssamtal för Engla. Ska bli kul att höra vad dom har att säga...

Pratade även med dom på dagis idag om hennes sovtider. Vi har problem med att få henne att somna om kvällarna, så nu ska vi korta ner hennes sovtid från 60 minuter till 30 minuter. Hon har alltid sovit relativt lite, så det är inte så konstigt att hon inte längre nehöver sova så mycket. Vissa måste ju sova hur mycket som helst... Ja, alla är vi olika och tur är väl det ;)

Ikväll blir det även en promenad med Annelie :) Ett fullspäckat schema med andra ord, men det gillar jag! Inte varje dag bara ;)

Ha en bra onsdag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det fick han.Oliver är 4 år idag o så har dom en liten Tindra som är 1,5.

2009-03-18 @ 10:53:02
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0