Söndag...

I natt har jag sovit jättebra, så idag är jag lite piggare än igår :P

Engla hade också sovit hela natten vilket var skönt att höra.

Tittade på Melodifestivalen... Utav alla dom som har gått vidare så är Sarah Dawn Finer min favorit. Fattar inte varför inte hon gick vidare till globen... Blev i alla fall andra chansen och den internationella juryn hade ju henne som favorit denna delfinal, så ett par chanser har hon ;)

Har ju alltid sagt att jag inte tycker att en lugn låt ska gå vidare och det står jag fast vid. Såna låtar spelas typ aldrig, utan det ska vara en låt som alla kan då den spelas på varje radiokanal och varje uteställe. Det ska också vara en låt som är på ENGELSKA... Men nu går jag emot mig själv och säger att denna låt är den bästa utav dom som har gått vidare...

Jaja här kommer låten:


Nu ska jag duscha och diska för är en massa glas från i fredags ;)

Ha en bra söndag!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Just det, min vinare! Du kan ge den till Annelie nästa gång ni ses, för jag träffar ju henne lite oftare =) Tack för att du påminde mig! kram

2009-03-02 @ 09:04:58
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0