Tisdag...

I söndags så kom Engla hem igen... Tycker att man märker att hon lärt sig en massa nytt bara på den korta stunden. Dom sa även på dagis igår att dom tycker att hon börjar ta efter väldigt mycket nu. Är så kul när man tittar på henne när hon sitter och läser en bok, för hon sitter liksom och berättar samtidigt som hon bläddrar... Det är med riktiga ord också som vi har sagt när vi tidigare har läst boken...

Igår gick jag hem till Mikaela efter att jag hade varit och tränat... Vi satt mest och pratade om fredagen ;) Efter det gick jag hem och diskade... Hade inte gjort det sen i fredags, så det var en hel del glas ;) Har inte orkat ta tag i det nu i helgen, så det fick stå haha!!!

Igår kväll var det meningen att jag skulle gå med Annelie, men det blev inte så. Hon hann inte med sin buss och kom där med inte hem riktigt i tid, så det blev alldeles för sent då...

Idag känner jag mig lite halvdassig, så jag har blivit lite förkyld. Ingen dunderförkylning, men jag känner ändå av det :(

Ska kanske ibäg med Engla en sväng sen i eftermiddag... Vet inte hur det bestämdes med det där... Får höra mig för lite sen ;)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!Är lite senil så jag glömde svara på din kommentar hehe..Jag tränar varannan dag på Nautilus, har börjat med spinning med.O igår testade jag o syrran ABS som är för mage o rygg,det var skitjobbigt men kanonbra.Torsdag ska jag nog ner till gymet på förmiddagen, sugen på att hänga på?Tränar oftast ihop med en gammal jobbarkompis men han är inte farlig jag lovar=) kram emma

2009-03-03 @ 12:49:03
URL: http://ems86.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe ne det är bara jag som är riktigt dement o glömsk.Vi tränar ganska tidigt, brukar bli runt nio nångång..När man är arbetslös vaknar man typ 7 om morgnarna så jag är så rastlös hehe..Men är du inte vaken då så kan du ju titta ner lite senare, vi är ju där iaf till 10-10.30 nånting.?Kram emma

2009-03-04 @ 07:47:13
URL: http://ems86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0